sandraalinneas.blogg.se

Hej där! Mitt namn är Sandra och jag är en 23-årig student som bor i Stockholm. Här skriver jag om min vardag och sådant som inspirerar mig.

Favoritmusiken just nu

Kategori: Musik, Vardag


Förut lyssnade jag inte alls mycket på Ellie Goulding, men har nyligen upptäckt hur bra hon faktiskt är. Hennes nyaste album är ju grymt!

Troye Sivan, är helt kär i 'Youth' alltså.
Är så glad över att Laleh är tillbaka! Kan knappt vänta tills hennes album kommer i september.

The 1975, deras senaste album är ju perfektion alltså.

Jag ska åka på way out west i sommar och har börjat lyssna på banden som kommer dit. Ett av dem är HAIM och jag föll direkt för deras musik, så bra verkligen! 
 
Där var lite tips om ni inte redan har lyssnat på dem, ha en fin dag! 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: